Søk i denne bloggen

april 15, 2011

En dag på skolen for Grappa.! ;)


Bente håper å klare lappen på klasse C

Denne mnd drar vi hjemmefra 07.00, og hjemme igjen 17.30 og 18.30
Gjett om jeg er glad Grappa får være med..!
Så heldige vi er ;))

Bare snille mennesker som ønsker å kjøre lastebil og buss ;))

Tenk om jeg klarer det. Og da ha Grappa med på jobb hver dag ;))

Bilene er gode å kjøre.!! Enorme krefter ;)

Klassen's maskott som Grappa har lagt sin elsk på ;)) Hun merker vel at han er snill. ;)

Hehe, gjør alt for en maskott vetu,,,,,,,,,,!! Så er det søte Lissie.!!

Kooooser meg med: Så mye oppmerksomhet da ;)))

På fanget til maskotten. Koser meg ikke jeg??? hehehe..!

En snill sjarmør kom en tur.!! ;)

Han fikk lukte litt, men var litt ung for eldre damer, hehe.!!

Jeg vil også ha pinne.!!

Så deilig å være med Bente hveeer dag.
Og få være kosedyret i klassen.!!! ;)

Bente o jeg har det utrolig sammen.!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar